20 Januari

Hej! Idag gick vi i skolan tills halv 4, det var en jobbig dag. På gympan spelade vi lacrosse, och hjälp vad dåligt ögonmått jag har! xD Visste ju att jag har dåligt, men inte så dåligt! Det gick med andra ord inte så bra, men kul var det i alla fall! Sen på CADen skulle vi börja med nåt nytt och hela programmet blev konstigt, så vi satt i 40 min och väntade på en genomgång, hehe.

Imorgon slutar vi egentligen vid 11, men har valt att ha en extra lektion i programmering. Nästa fredag har vi prov, och jag kommer inte ihåg nåt vad vi jobbade med före jullovet..

// Jessica

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan! :D allt bra med dig idag?

2011-01-21 @ 11:42:33
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0