21 Januari, dagens outfit

Hej! Idag är det exakt ett halvår tills Jessica och jag fyller 18, haha! Känns som man fortfarande är 16... Idag gick vi i alla fall i skolan från 8-13. Fick göra ett övningsprov på programmeringen, och som tur var så var det mycket svårare än vad provet kommer vara, haha. Förhoppningsvis är provet bara 4 uppgifter, som de förra ;). Tar så lång tid att göra vissa av dom, haha. Tror jag satt halva tiden förra gången med en uppgift.

Efter skolan så fick vi hem reklamen vi ska dela ut imorgon. Hoppas vi hittar, haha. En tjej som heter Sofia kom hit och berättade lite också. Fick veta att vi får minst 200kr varje gång, så minst 800 i månaden. Det var ju bra! Satt och sorterade alla reklamblad i nästan 40 minuter! Så mycket var det.. Blev alldeles svart om fingrarna av tidningarna.

Det här hade jag i alla fall på mig idag.


Halsband - konfirmationspresent i 8an
Tröja - BikBok
Jeans - Cubus


//Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

High heels party, skor till det första 99! och goodiebags.



Ses vi där?

läs mer om det på min sida



kram natalies.se

2011-01-21 @ 19:51:48
URL: http://natalies.se
Postat av: Hanna Svensson :)

Fiin blogg :D

2011-01-21 @ 20:57:11
URL: http://hannaatyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0