Favoritsmink 2010

Här kommer vårat favoritsmink 2010. Vi gjorde två olika listor med 5 produkter var. Så här kommer Camillas lista. Har dom inte i någon särskild ordning:


Loreal True Match puder.


Uppifrån: Mascara från Oriflame, svart kajal från Yves Rocher och brun kajal från Rimmel London.


Var tvungen ha med min favoritparfym också, även om den inte räknas som smink ;). Det är i alla fall Victoria Beckham.


Här kommer Jessicas:


Foundation true match från Loreal. Syns kanske att jag använt den mycket, haha.


Ögonskugga från H&M. De första halvåret på 2010 använde jag den tredje skuggan vilket kanske syns det också.


Även jag har det här pudret som favorit.


Annars har jag inga favoritsmink produkter. Gillar att variera. Och från början brukar jag gilla de flesta, men efter ett tag så tycker jag dom börjar bli dålig, så har egentligen bara dom här tre att skriva om. Och ögonskuggan använder jag inte längre, haha.


// Camilla & Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0