12 Juli

Hej! Idag har jag nästan inte gjort någonting, haha. Var meningen att Jessica och jag skulle ut och springa ikväll, men enligt mamma så skulle det åska, så vi får väl springa nån annan gång då. Känner mig så duktig idag, när jag inte har ätit varken fika, glass, godis, choklad eller chips! Annars har jag gjort det varje dag de senaste fyra månaderna ungefär, inte bra! Men försöker ändra på det nu.

Imorgon ska Jessica, jag, mamma och våran moster på nån loppis nånstans, haha. Kommer nog bli kul, har aldrig varit på loppis förut :).

Bloggar mer senare. Har lite bloggtorka nu, finns inte så mycket saker att skriva om, men det fixar sig nog! ;)


//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0