Norge forts.

Nu fortsätter jag lägga ut bilder ifrån Norge :)


Väg

där nere var jag, längst ner och kampade!
Bilden är tagen från vägen på bilden innan!

bilen och mamma haha

väg


jordgubbsland




när vi nästan var framme i Trollstigen var vi i samma höjd som vissa moln. Så högt upp var vi haha!


massa får som sprang på vägen!


utkiks platsen vid trollstigen. Man hängde ut flera hundra meter över luften, kan säga att benen skakade en hel del!

trollstigen..

jag med trollstigen i bakgrunden

en buss hade liiiite problem i svängarna!


underbara berg


500 meter över havet


Stugan vi sov i natten till igår, bakom stugan var en älv som jag och mamma doppa fötterna i men det var superkallt!

på andra sidan hade vi en väg och jättehöga berg!


påväg hemmåt





3e gången jag var till Norge nu och det är som ett sagoland. Det är så otroligt fint och jag tror inte man förstår hur fint det verkligen är om man inte varit där!







//sanna

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hejsan! Nu är vinnaren dragen i tävlingen i samarbete med evasunderklader.se kolla om det var du som vann: http://imtoooldforthisshit.blogg.se/2011/july/vinnare-av-valfritt-kladesplagg.html

2011-07-19 @ 14:34:07
URL: http://imtoooldforthisshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0