23 Juni

AKRYL GREJERNA HAR KOMMIT!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag skrek när jag hade stängt dörren och hämtat akryl grejerna som va i postlådan!! va så himla glad :D
är fortfarande haha!

Så hela dagen idag kommer jga sitta och fixa akryl naglar, sen får jag inte glömma bort att packa eftersom jag ska bort i helgen till min kompis stuga och sova där 2 nätter :) Kommer sakna akrylen säkert haha!!


Nu får ni se en liten snabb bild på allt jag köpte




här har jag 500 vita tippar, 6 olika glitter, frukt fimosar, "clear" och rosa akrylpuder, 5 akrylpenslar, lim, akrylborttagare, akrylvätska och en speciell nagelklippare som gör det lätt att klippa av nageltipparna så att dom inte spricker!



Jag gör ett tidsinställt inlägg där ni får se närbilder på varje grej jag beställde!

Nu måste jag faktiskt börja! och självklart får ni se hur första försöket ser ut ;)







//sanna

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/june/torsdag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-06-23 @ 14:01:08
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0