28 Juni

Idag är det 27 grader i skuggan och 28 i solen så jag har legat på altan idag :)

jag tänkte bara visa vad jag har på mig idag för sen måste jag packa till ikväll och 2 dagar framåt och 17.50 är det The Family: Teen Stories och då ska jag se på det och sen måste jag duscha innan vi åker till Jessica och Camillas stuga :D

Jag ville spela sims idag också så jga ska knäppa igång det medans jag packar ;)





svarta shorts med ett grönt/blått linne och en blommig blus


har också ett halsband, en ring och en vit klocka som jga inte knäppte på :P




Föresten så tror jag jag går och duschar nu istället, så jag kna packa ner deon och allt =)





//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0