22 Mars

Hej! Sitter på arken nu och har foto. Redigerar bilderna som Camilla och jag knäppte igår. Men orkar verkligen inte, haha. Sitter på bloglovin istället ;). Har bara den här veckan och nästa på oss, så måste verkligen redigera alla bilder på fredag. Ska ju fortsätta fota idag, och kanske imorn med.

När vi kommer hem så ska vi först äta nåt, sen fota, sen träna, äta och sen kommer Johanna kanske! :) Har inte träffat henne på ett tag så det blir kul. Förhoppningsvis hinner jag inte sova idag heller, hehe, så då lägger jag mig vid typ 10 som igårkväll! Riktigt skönt, sov över 8 timmar inatt!

Men nu måste jag fortsätta redigera. Vill inte, haha...



// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0