Dagens Outfit

Idag vid klockan tolv så var det ungefär 6-7C grader ute och det var molnigt :D
Och igår sken solen och det var jättevarmt och jag satt i den här tröjan på bilden nedanför på bron i solen utan jacka eller nåt :)






Imorgon börjar skolan.. längtar verkligen inte men medans Jessica och Camilla är lediga imorgon så är jag (kanske) ledig på fredag för vi ska till Gävle på ikea haha ;)
Ska säga till mentorn att mamma ska på nån undersökning osså ska vi passa på att gå på ikea medans vi är där haha.. Det var mammas förslag på vad jag skulle säga och pappas förslag var att jag skulle ringa in och vara sjuk på fredagen xD (skolk alltså) haha. Men då sa mamma: men tänk om hon träffar nån lärare som har tagit ledigt då? XD

Men jag vet inte heller för vi har nationella prov i fysik på onsdagen och då kanske det är fortsättning eller nåt på fredagen som det va på svenskan.. hoppas inte haha!






Men nu ska jag sitta i ansiktsmask sen sova :)

God natt!




//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0