Igår

igår klev jag upp vid tio tiden eftersom min syster skulle komma halv 11-11 för att lämna av Adrian eftersom han skulle sova hos oss. Jag tvättade håret lite snabbt och lade ögonskugga. (jag har nästan aldrig foundation eller puder när det inte är något speciellt under dagen). Och sedan kom min syster och stannade hos oss tills hon skulle börja jobba (vid halv 2) eftersom hon jobbar kväll på måndagar och tisdagar och är ledig resten av veckan :P
På kvällen åkte jag iväg för ett Zumba pass och när jag kom hem lade jag Adrian :)

Min syster åkte för ungefär en timme sen nu för hon hämtade honom och nu väntar jag på att Jessica och Camilla ska logga in på skype haha ;)





såhär sminkade jag mig igår

och jag vet att det är så kul att se mig i blött hår haha!






//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0