Vinrött

I måndags så målade jag naglarna, först tänkte jag göra blått med en vit blomma men den blåa var verkligen inte jag, den var nästan barnslig för mig! den kändes bara inte rätt (kanske inte för den stunden) så efter jag hade målat alla naglar två lager med Viva La Diva's 74 så kände jag nää! så jag tog bort det och ändrade till vinrött!






Sista bilden är i solljus :)
Lacket är ifrån ZTIZ och är nummer 365. Kostar ynka 10kr på Dollar Store :)
Älskar verkligen det där nagellacket. Man får en bra finish på det och det är jätteglansigt och lent. Än har det inte börjat shippat och jag har haft det i två dygn utan topplack!





jag tror att Nubar har ett liknande men det här lacket är sååå mycket billigare och det är 15ml :)





//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0