Zumba

Har precis kommit hem från min första Zumba lektion. Det var fullt ös hela tiden och varmt i rummet så man höll på att dö haha. Men man skrattade typ hela tiden och hjälp vad kul det var :D tyvärr så var det cirka 65 personer i en ganska liten lokal så nästa gång tar hon bara in dom 40 första. Så vi bestämde oss för att gå typ 1 timme tidigare nästa tisdag så får vi se om man kommer in eller inte :) Nästa gång gör det väl inte mig så mycket om jag får gå in eller inte eftersom Adrian ska sova här då. Antingen så får jag mysa med Adrian eller dansa Zumba haha :)

Det blev lite afrikansk dans, lite salsa lite av allt faktiskt haha! Man körde nästan hela tiden rätt igenom. Jag drack 2 ggr på en timme haha. Man rörde verkligen på allt!! haha










//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0