Paris- 13 Maj

Nu kommer bilder ifrån den 13e Maj då jag och min franska klass var till Disney land :D




hotellet som finns inne på Disney land. Titta på klockan. Musse Pigg :D

själva biljetten man fick, man fick olika disney figurer på dom haha :)


klippiga bergen (bergochdalbana)

spökhuset, det va jätteläskigt haha. Speciellt när man gick in dit. Då gick man in till ett rum och det va en hiss så man såg hur tavlorna blev läskigare och läskigare ju längre ner man kom haha

Pirates of the Carribean :D

Jag och Yassi utanför slottet :)

slottet

en karusell.
Man sköts upp i en bergochdalbana i "röret" som man ser till höger av bilden och sen åkte man ner i själva kupolen och inne där var det jättemörkt, man såg ingenting och fullt av loopar och snurrar och allt sånt haha!
Men åkte den aldrig ;)


Paraden:




















det var allt för Disney Land :)








//sanna

Kommentarer
Postat av: ELIN- mode & vardag

fina bilder! :D <3

2011-05-21 @ 21:54:44
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/
Postat av: W W W . M I A S F A S H I O N . B L O G G . S E

Va kul! Fina bilder :D ååh jag vill också åka dit :)



SV: Skojigt att du är med! :) Nu är det bara att hålla tummarna :)

2011-05-21 @ 21:55:45
URL: http://miasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0