1 Oktober

Hej! Helt otroligt att det är första oktober idag! Tyckte det nyss blev september, haha! Mår i alla fall mycket bättre idag som tur var :). Tänkte lägga upp det vi köpte i Gävle i torsdags!


Två tröjor från Gina Tricot :)




Det var ta 3 betala för 2 på bikbok! Vi som aldrig brukar hitta nåt där. Skulle egentligen inte ha den beige mössan, men eftersom vi ändå skulle få den gratis så tog vi den ändå, haha :). Mössan är inte svart som det ser ut, den är mörkblå. Och tröjan var ju bara för mysig ;).


Sen fick man med en bikbok tidning när man handlade med :).


Sen så köpte vi en balsamspray på Dollar Store innan vi åkte, för jag kom på att jag skulle prova mössor och glömde ta det imorse xD. Sen så köpte vi ett ansiktsvatten på 25% rabatt på åhléns och sen en liten ring som syns längst till vänster.


Här är en närmre bild på ringen. Den är från Gina Tricot!


// Jessica

Kommentarer
Postat av: Ida

Söt ringen var :)

2011-10-01 @ 13:35:14
URL: http://idasivertsson.blogg.se/
Postat av: N I L A M © Jag och min kamera

har också en sån där rosett ring :)

bra att du mår bättre!



Ha en bra 1 oktober! ^^

2011-10-01 @ 14:01:23
URL: http://nilamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0