5 September

Jag kom hem ifrån mallorca i lördags och jag kan berätta att jag hade det underbart där :D det var 34 grader i skuggan som mest och det var 2a ggn jag var där, vi bodde på samma hotell också :D Viva Sun Village för dom som ska boka resa till Mallorca- Alcudia ;)

Men eftersom jag fyller år idag så kom mina syskon + min systers son (Adrian) + mina brorsors flcikvänner och en av deras hundar (Lotus) jag fick massa roliga saker av dom som jga inte alls hade räknat med! Från min syster hade jag väl kanske räknat med ett paket eftersom jag alltid får av henne men jag blev så överaskad för jag fick så mycket haha!

Av min syster fick jag:


body wash och body milk

presentkort från åhlens på 200kr, när jag kom hem fårn skolan öppnade jag ett av paketen från mamma och pappa och jag fick ett till åhlens kort av dom för 300 haha, jag ÄLSKAR åhlens!! Vet så mycket jag ska köpa haha :D


nagellack, det är ett lila glitterlack som ser lite blått ut också :D Jag vet att det är MNY men vet inte vilket nummer eller nåt!

Av min äldsta brorsa och hans flickvän (och deras hund) fick jag:

presentkort på nelly.com för 300kr :D

nagellack från wet n wild står det på och "sparkling diamonds" heter färgen.


kalender som jag har och skriver massa viktiga skolsaker i, tex läxor när dom ska lämnas in osv :D I den andra som jag har köpt själv skriver jag in saker jag ska göra på dagarna och sånt som inte rör skolan :D

Av min yngstaste brorsa och hans flickvän fick jag:

TOFFIFEE!! Det är mitt favoritgodis :D Jag älskar min brorsa efter det här haha^^ Fick även blommor av dom fast dom står nere på köksbordet så dom har jag inte knäppt haha!


Såhär ser tårtorna ut som vi åt:

bärtårta

chokladtårta :D


Ikväll kommer Jessica och Camilla (eftersom mina föräldrar jobbar kväll hela veckan så ville jag inte vara ensam på min födelsedag liksom) och det är alltid så kul att träffa dom :D Jag har köpt 2 påsar chips plus att vi har tårtorna vi ska äta och sen ska vi se idol :D

Även fast vi bor på samma gata så träffas vi inte så ofta, det beror väl mest på skolan och så men vi pratar faktiskt varje dag, även fast vi känt varann i typ 12 år så har vi alltid så mycket att prata om haha! Jag tror inte att det går en enda dag utan att vi inte pratar med varandra på sms eller datorn haha :)






Nu ska jag gå ner och se på tv och äta och öppna resten av presenterna :D När jag är klar med allt och innan dom kommer så ska jag nog ladda upp lite Mallorca bilder :D Om jag hinner vill säga, annars tar vi det imorgon :)






Ha en bra dag!






//sanna

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej nu är tävlingen på bloggen avgjord, spring och kika om du är den lyckliga vinnaren!



Missa heller inte min nya tävling, den hittar du här:



http://isbla.blogspot.com/2011/09/tavlings-dax.html



Kram/L

2011-09-05 @ 18:13:37
URL: http://isbla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0