9 September

Hej! Har inte hunnit blogga något idag. Slutade inte förrns kvart i tre och sen direkt när vi kom hem så körde vi till alfta för att lämna lite grejer, typ tallrikar och sånt, för morfar fyller 70 imorgon! Så dom visste inte hur många som skulle komma, haha ;).

Men tänkte i alla fall passa på att lägga in dagens outfit när jag för en gångs skull kommer ihåg att knäppa kort ;).


Tröja - Lindex (ny)
Linne - Gina Tricot
Jeans - Gina Tricot
Halsband - Camillas
Klocka - Present.

Använder klocka i stort sett varenda dag nu när jag inte har mobilen med mig när jag går nånstans. Måste köpa en till, haha! Vill ha typ en sån som Sanna skrev om här :)



// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0