10 Februari

Hej, har inte blivit någon bloggning idag. Var ledig idag, men Jessica och jag hade körlektion 8 och 9 så var tvungen kliva upp tidigt ändå. Var helt slut resten av dan sen, haha. Så det enda vi har gjort är att sova, äta och slötittat på tv. Såg även bandyn som var ikväll. Är verkligen jättetrött även fast vi sovit så fruktansvärt mycket idag.

Tänkte bara slänga in en bild på mina naglar som jag målade i tisdags. 



Gillar inte färgen, men det får sitta kvar ett tag till i alla fall.


//Camilla

Kommentarer
Postat av: cassandra

Hej!



Nu är vinnarna i mina tävlingar utsedda!

Kika in och se om det var du som vann!

Om inte så dyker det upp fler tävlingar inom kort! :)

Kram!

2012-02-11 @ 12:51:49
URL: http://canicos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0