20 Januari

Hej! Dåligt med bloggning här.. Men som jag skrev förr så orkar jag inte sitta vid datorn på kvällarna när det är skola, då vi sitter nästan hela dagarna framför datorerna i skolan. Så det får väl bli mindre bloggning på vardagarna och mer på helgerna då! Har lite bilder att lägga in på datorn imorn så har lite saker att skriva om, men orkar inte det nu, haha!

Slutade som vanligt kvart i 10 idag, men satt kvar i skolan och gjorde lite databashantering och naturkunskap. Ska fortsätta med det i helgen, plus läsa 60 sidor i en engelskabok.. Men det ska jag nog hinna! Sen tänkte jag försöka hinna måla naglarna med, men vi får se om jag hinner.

Har vart ute och övningskört idag med. Måste börja med teorin! Men hinner ju aldrig haha ;).

Camilla och jag kollade på One Directiongrejen som var tidigare idag på Barnkanalen och det var värst vad mycket dom kunde om Sverige, haha :). Sen efter det kollade vi på Horton. Jag älskar animerade filmer, haha! Fick alltså hem Ginza idag, beställde den för bara 29 kronor!


Bild från weheartit. Älskar överkastet, haha! ;)



// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0