19 Mars

Idag har allt som kan gå fel gått fel, jobbig dag. Camilla och jag har halkbana imorgon, så missar alla lektioner utom den sista, haha. Måste kliva upp senast halv 6 imorgon för att hinna, när vi egentligen skulle haft sovmorgon till 9, jättekul, haha... Men aja! Min häl är i alla fall lite bättre, men det är nog tack vare stödet jag har på foten. 


Bild tagen för ett år sen (21 Mars), titta vad mycket snö! Nu ligger det bara ett tunnt lager kvar, haha :).

Nu ska jag gå och kolla på Big Bang Theory som börjar halv. Sen klockan 9 är det Det Okända om Boda Borg, där vi var på klassresa i 6an, så det ska vi såklart kolla på :)


// Jessica

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Hej! Jag ville bara meddela att tävligen om de snygga solgalsögonen har avslutats och vinnaren är presenterad! Kika in och se om det var du :) Dessutom kan du delta i min nya tävling i samarbete med MyLoveToys :) Kram!

2012-03-19 @ 19:39:52
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0