19 Augusti

Hej! I fredagskväll kom Johanna och Madde hit. Vi kollade på Crybaby med Johnny Depp, den var lite konstig, haha. Sen på lördag åkte vi upp till sommarstugan, och jag körde! Gick jättebra, även om det var lite nervöst på den smala grusvägen ;) Camilla och jag åt tacos, resten av släkten åt kräftor. Sen på söndag åkte vi hem rätt så tidigt, då Camilla och jag ville hem. 

Idag har vi varit ute och plockat över 4 liter svartvinbär, plus lite krusbär. Finns fler kvar att plocka, men vi orkade inte mer, haha. Sen har vi bakat scones, dom blev riktigt goda! Glömde fota dom, men det var lika bra för dom blev inte så fin ;)

Nu tänker jag läsa lite bloggar och kolla tumblr! 

 

// Jessica

Kommentarer
Postat av: Linnéa Alpsten

Vad gott :D

2013-08-19 @ 17:36:25
URL: http://linneaalpsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0