22 Augusti

Idag var jag till Konsum för att fika för att det var min sista dag i tisdags. Fick tårta som var jättegod sen så frågade M om jag ville jobba extra så ska jobba nästa fredag med. Efter det har jag inte gjort någonting alls, haha. Så skönt att bara ta det lugnt. 

Imorgon ska vi till Bollnäs med Johanna och shoppa lite, sen på kvällen ska vi till Sanna och kolla på film å så :) Så det kanske inte blir så mycket bloggning då men vi får se hur vi hinner helt enkelt.




Bild tagen från tumblr.
Blev så sugen på att baka när jag såg den här bilden, haha.


//Camilla
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Ska någon av er börja plugga till hösten? :)

Svar: Nä, vi kom inte in på det vi ville, så ska kanske söka i vår istället :) Annars blir det väl att leta jobb :)
Camilla & Jessica

2013-08-22 @ 22:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0