27 Februari

Hej! Idag har både Camilla och jag varit till våra praktikplatser så dom har fått skriva på praktikunderlaget. Ska till arbetsförmedlingen med papperet imorgon. Och sen på väg hem så lossnar den vänstra blinkersen på bilen! Visste inte ens att den kunde det, haha! Så mamma ringde till morfar så han fick komma och hjälpa oss. Så han löste det med tejp, så nu sitter det där det ska ;) Mamma ska iväg med bilen imorgon så dom får kolla upp det.

I alla fall, tänkte visa en varsin vinst vi glömt att visa. 


Camilla vann ett presentkort hos Ida på 200 kronor från Notme för inte så längesen, tror hon skulle beställa den här! 


Och jag vann 10 pepparkaksformer hos Annika i hennes julkalender. Har inte hunnit använda dom än, men ser fram emot att göra det :) Trodde faktiskt dom skulle vara liite större, igelkotten i mitten är inte större än 2,5-3cm haha.


// Jessica

Kommentarer
Postat av: Filippa

fin blogg du har, kika gärna in hos mig så blir jag glad! ha en bra fredag, puss <3 ställ gärna en fråga i min frågestund!

2013-03-01 @ 10:28:09
URL: http://filippsplace.devote.se
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Vilka söta

2013-03-17 @ 13:21:40
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0