23 Juli

Hej! Har varit i Bollnäs idag då Camilla hade körlektion. Mamma och jag passade på att åka till Elgiganten och leta lite grejer till mammas iphone. Sen var vi på Resia och bokade en resa! :D Dom ringde nu för ett tag sen, men hann inte svara, så hoppas inte att det blev nåt fel.. Men aja, det löser väl sig säkert!

Är så trött idag, haha. Har sovit middag med, men det verkade inte hjälpa nå. Igårkväll skulle jag fixa högtalare till min gamla laptop, men mina högtalare var alldeles för ny! Men pappa hittade några helt oanvända nere så dom lånar vi i helgen :) Blev lite bökigt för det var nånting som saknades, men vi hittade en annan grej som funkade. 


Bild från min tumblr, följ mig gärna! Här kommer ni till den.
 

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0