28 Juli

Hej! Sent blogginlägg idag. Var som sagt på Persmässan igår vilket var jättekul. Camilla skulle upp och jobba, så hon klev upp 8 imorse. Jag vaknade inte förrns 11, haha! Så länge har jag inte sovit sen vi fortfarande gick i skolan (på helgerna då). Sen dess har jag inte orka gjort så mycket, mest suttit vid datorn. Har haft tre fönster på altan öppen hela dagen och det är fortfarande över 30 grader! Tur att vi inte ska sitta där ikväll, haha. 

Börjar bli hungrig igen med, haha. Camilla och jag ska äta när hon slutar kl 8 så jag får försöka klara mig ;) Veckan som kommer ska vi nog åka till Bollnäs nån dag med Johanna, sen hem till Sanna på tisdag och sen träffas några stycken i helgen :)

Bild tagen för nästan precis tre år sen. Hela familjen var och campade utanför Hudiksvall och Sundsvall. Vet dock inte vart bilden är fotograferad, men kommer ihåg att vi inte fotade en enda bild på ena stället, haha.


// Jessica

Kommentarer
Postat av: Alexandra Ekstrand

Jag har avslutat tävlingen om ett par Ray bans i min blogg, vann du? In och kika!

http://alexandrasmode.com/2013/july/new-in.html#comment

2013-07-29 @ 16:27:21
URL: http://alexandrasmode.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0