16 Juni

Hej! Var i hudiksvall hela dagen igår, då mamma skulle på magnetröntgen, vilket hon inte tyckte om, haha. Sen på kvällen kom Johanna hit :)

Idag ska vi väl inte göra något speciellt, ska väl ut och övningsköra lite. Körde i alla fall hem från Bollnäs igår men ville inte köra hela vägen, haha. 

Tänkte visa hur mina naglar ser ut nu. 


Det är alltså Mavala - Blue Mint. På bilden ser det väldigt skimrigt ut, och det var det också, innan jag målade överlack. Sen försvann det. Men lika fint i alla fall tycker jag! Ursäkta kladdet runt naglarna, är lite ovant att måla nu när jag varit utan sen februari, haha!


// Jessica

Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Sv* tack så mkt, ditt med! Låten heter Young Volcanos med Fall Out Boy :)

2013-06-23 @ 23:49:15
URL: http://jeleckholt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0