29 Juni

Hej! Idag har mamma och jag varit på Erikshjälpen, hittade 7 böcker, haha. Mamma köpte lite grejer med, bland annat en jättefin porslinsskål med blommor på, men såfort vi kommer innanför dörren hemma så tappar hon den, haha.. Tur att den inte kostade så mycket då ;)

Sen dess har jag inte gjort så mycket, bäddat rent och läst. Dock ingen av dom nya böckerna, då jag redan läser tre stycken, haha.

Tänkte i alla fall visa lite bilder från midsommar, fast har inga bilder på dom som var med, haha. Fast tror i och för sig inte att jag hade fått lagt upp dom i alla fall ;)


Sängen som vi precis ställt dit då vi tog bort våningssängen. Vet inte om det syns men den är otroligt låg, haha. 


Camilla, pappa och jag gick ut och gick på lördagen. Som ni ser så var det inte så superbra väder, tror vi hann hem precis innan det började regna, haha. 


Tältet vi satt i under båda dagarna. Fick inte plats 13 stycken i stugorna så det här blev perfekt :)
 

Och en bild på Simba! Den här bilden är tagen från samma plats som den över, fast med ett annat objektiv. Hon är så fruktansvärt rädd för kameror och ingen vet varför, haha!
 

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0