4 Mars

Hej! Har inte gjort så mycket idag, var till praktikplatsen och pratade med dom, så börjar på onsdag! :) Direkt när vi kom hem så somna både Camilla och jag, haha. Tänk då när vi jobbar hela dagarna, vi kommer sova bort hela helgerna, haha! Bloggningen kommer säkert bli ännu sämre då, men ska ändå försöka skriva nåt inlägg. Imorgon ska vi iväg och ta sista Twinrixsprutan, och sen ska jag till Miroi och prata med min coach. Hoppas jag får gå därifrån direkt efter, för jag kommer säkert inte må så bra efter sprutan, det gjorde jag förra gången, haha. 


Bild från Turkiet. Vill tillbaka, haha! Satt till och med och kollade på resor igår.. ;)


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0