8 Maj


Denna tröja valde jag när jag vann presentkort på Notme för väldigt längesen, haha. Har bara glömt att fota den. Den är dock ljusare i verkligheten.


Detta armband har ni sett tidigare bland instagrambilderna Jessica laddade upp för någon dag sen. Vann det som sagt på från UJdesignsmycken på facebook. 


Detta spel vann Jessica för ett tag sen hos Vittellersvart.


Både Jessica och jag är jätteförkyld. Jag kände av det redan i fredags, men sen dess har det bara blivit värre. Var hemma från praktiken både igår och idag. Imorgon är vi ledig och skulle egentligen städa ur stugan men är inte så säker på att vi orkar det, haha. Det skulle antagligen regna då också så det blir nog att vi stannar hemma då med. Hoppas vi mår bättre på fredag för då blir det eventuellt bowling :)


//Camilla

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Fint armband =D

2013-05-08 @ 22:40:41
URL: http://www.brownsugar.blogg.se
Postat av: Paulicious ♡

Jättefin blogg!
Titta gärna in min nystartade blogg och tyck till, kram :)

2013-05-09 @ 19:20:42
URL: http://paulicious.blo.gg
Postat av: bambi

VECKANS VACKRA är igång igen,nu vackrare än någonsin!
Kommentera att ni är med så har ni chans att bli länkad med eran header som bild på min blogg! :D
Nytt för denna gången är att det även finns en chans att få en garanterad textlänk för ALLA som vill i samma inlägg som vinnarna!
Håller alla tummar och tår för att ni vill vara med :D
Puss & kram Skumbanan!

2013-05-09 @ 22:44:32
URL: http://nattstad.se/bambis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0