30 April

Hej! Just nu är Jessica till tandläkarn och mamma är och handlar. Hoppas hon kommer ihåg att hämta nelly-paketet, haha. Kommer väl bilder på kläderna såfort vi hinner fota. Ikväll ska vi hem till Sanna! :) Har nyladdad kamera och stort minneskort ifall vi känner för att filma nånting, haha. 


Bild från tumblr, så snyggt!


//Camilla

29 April

Har varit så fint väder idag! Satt till och med ute i t-shirt och solade lite samtidigt som jag läste körkortsteori, skönt! Målade även naglarna idag, hade tydligen ett nagellack med hologlitter så var ju tvungen prova. Det glittrar så fint i solen! Har tyvärr inte tagit några bilder än, men det kommer förhoppningsvis senare eller imorgon :). Var nyss ute och gick med Jessica, skönt att det äntligen var väder till det, haha.


Bild från tumblr.


//Camilla

When boys...
















//sanna

Balfrisyr


Ett litet tips till balen kanske? :) Själv vill jag ha mitt hår halvuppsatt, men det här var riktigt snyggt!


//Camilla

28 April

Adrian sov över fårn igår till idag och han väckte mig runt tio i 8 tiden. Gick ner till mina föräldrar och dom sa att det hade brunnit i några lägenheter bara typ 3 minuter häifrån när man går. Knäppte några kort från balkongen och det ryker fortfarande där.


där ser man rök bakom huset. tagen från min balkong

där ser man också lägenheten (den röda bakom huset) och den översta våningen är helt förstörd!

Sen gick jag, mamma och Adrian och ut och gick osså kollade vi lite hur det såg ut där






vi gick till ett ställe där det va typ lite djur och det fanns en karusell för Adrian och sockervadd hehe :)




//sanna

27 April

Hade bara en lektion idag, som varje fredag, skönt! Sen efter det var Jessica och jag ute och fotade varandra till ett projektarbete i Digitalt Skapande. Jätteskönt väder har det varit idag! Sov några timmar sen också, haha. Men nu snart ska vi kolla på Nowhere left to run, vilket är en kort film om McFly som vi beställde för ett tag sen men inte kollat på än. Är även med en musikvideo på den som inte har släppts någon annanstans, vilket ska bli kul att se! 


Bild från tumblr, gud vad gott det ser ut!


//Camilla

White


Kavaj - Gina Tricot
Halsring - Gina Tricot
Tröja - H&M
Skor - Have2Have
Jeans - Gina Tricot
Armband - BikBok

Så snyggt med vitt till vitt. Älskar kavajen, måste kolla på den! Och sen måste jag hitta ett par vita jeans med, men inte dom här, då Gina Tricot har alldeles för korta jeans, haha. 


// Jessica

Träningstips



Åh, vad otroligt lätt det ser ut! Måste börja träna jag med, haha. Hoppas det blir varmare snart så kan jag prova det där med hopprepet ;).


// Jessica

I Want


Här är några av alla saker som står på min "vill ha" lista. En skinnjacka + stora smycken, ballerinaskor som inte är vita, ett par färgglada converse, en halv-transparant skjorta, armcuffs + pastellfärger och till sist en earcuff.


//Camilla

26 April

Hej! Blir väldigt sen bloggning varenda dag när man går i skolan, haha. Idag så började vi kolla på en film på engelskan som var rätt bra, fast kommer inte ihåg vad den heter. Camilla och jag skulle egentligen varit ute och gått nu, men såfort vi bestämmer oss för det så regnar det, haha! Har inte vart ute och gått på 3-4 veckor nu.. 

Här kommer i alla fall lite fler bilder från då vi var i stugan.






// Jessica

Lookbook




Två snygga från Lookbook jag hittade för några dagar sen men glömt att blogga om. Tycker skjortor är så snyggt, men passar inte i det och äger därför inga heller, haha. Och jeansen på översta bilden var supersnygg! 

Men nu ska Camilla och jag gå och kolla DH!


// Jessica

25 April

Idag var vi ledig, vilket var väldigt skönt! Var på Erikshjälpen och Biblan, sen läste både Jessica och jag lite teori och gjorde en fas. 




Så snyggt med randigt!


//Camilla

Gårdagens Outfit


Tröja - Gina Tricot
Linne - Gina Tricot
Jeans - Lindex
Klocka - Present

Älskar dom där jeansen, har dom nästan varje dag, haha!


// Jessica

24 April

Är ledig imorgon, så skönt! Två lektioner inställt och en kan jag jobba hemifrån! :) Så imorgon kommer Camilla och jag fota varandra till digitalt skapande, haha. Sen ska vi nog på erikshjälpen med. 

Tänkte visa hur mina naglar ser ut nu. 

Målade dom lite snabbt i förrgår medan Camilla spelade sims, så har inte använt topplack över. Ska ändå måla om snart. Använde i alla fall Baroque Red från Isadora :)


// Jessica

23 April


Sovmorgom idag så börjar 9.20, skönt!


//Camilla

White Lips, Pale Face


Linne - Gina Tricot
Kjol - Topshop
Örhängen - Forever21
Skor - Bianco
China Glaze - Urban Night

Gjorde det här collaget samtidigt som det här, men glömde lägga upp det, haha.


// Jessica

22 April

Hej! Idag har jag inte gjort så mycket, gjorde lite skolarbete och sen åkte vi till stugan. Tänkte visa lite bilder därifrån.


Pappa och morfar högg ved.


Smygbild jag tog på Camilla ;).


Var snö kvar efter det snöade för nån dag sen.


// Jessica

Even If I Had The Choice, I Would Not Give Up


Den här berlocken fick Camilla och jag av våran mosters sambos mamma! Krångligt det där, haha.. Fick massa fina berlocker som ni får se bild på när vi använder dom helt enkelt! :)


// Jessica

21 April

Har inte gjort så mycket idag, övat engelska och kollat på Gnomeo & Julia, haha. Har haft ont i huvudet hela dagen så har inte orkat göra något.  Nu ska jag kolla bloglovin och kanske vara med i lite tävlingar ;).


Bild från tumblr, haha.


//Camilla

It's Too Cold Outside, For Angels To Fly


Linne - Gina Tricot
Jeans - Gina Tricot
Ring - Stilbruden.se
Väska - H&M
och Converse

Gjorde det här collaget tidigare idag när jag egentligen skulle ha gjort projektrapporten, men hann skriva rätt så mycket på den ändå ;)

Och om ni inte hört låten som jag använt som rubrik så kan ni lyssna på den akustiska här. Så bra!


// Jessica

20 April

Idag var Jessica och jag ledig, vilket var väldigt skönt! Har nästan gjort klart projektrapporten idag, har bara lite kvar. Läste även lite engelska. Gjorde även en beställning på Nelly! De har ju jättestor rea nu så passa på att fynda! ;)


Bild från tumblr, vill ha!


//Camilla

Details






Bilder från tumblr.


Detaljer gör allt så mycket snyggare!


//Camilla

19 April

Hej! Har haft håltimme nu, så gick hem och åt lunch. Ska snart tillbaka, börjar 11.40. Har två lektioner, sen helg! Är ledig imorgon så tänkte hinna göra massa skolarbeten då. 


Beställde första säsongen av OC för några dagar sen från cdon och nu har den kommit! Har inte börjat kolla på den än, har lånat 2 säsonger av DH som vi måste kolla klart på först, haha. Men nu ska jag snart gå till skolan igen, blir nog mer bloggning ikväll!


// Jessica

Personlig almanacka!


Vann en personlig almanacka hos Four förra veckan, och den har redan kommit! :D Det stod på hemsidan att leveranstiden var två veckor, men fick den idag ändå! Fick designa den själv, så valde sudoku längst bak istället för tomma sidor, haha :).


// Jessica

17 April

Idag fick vi sluta skolan lite tidigare så kom hem strax efter ett, så skönt! Då smsa Madde att Mcfly var på 5an, så var ju tvungen kolla! :) De va då dom va och lagade mat med Gordon Ramsey. Satt framför tvn en stund då och sen gick Jessica och jag och la oss, haha. Det här hade jag i alla fall på mig idag!


Linne - Gina Tricot
Kavaj/kofta - JC
Klocka & halsband - Present.


//Camilla

I'll be there for you


Tröja - H&M
Jeans - Gina Tricot
Converse - Nelly
Earcuff och ring - Mestore


//Camilla

16 April

Hej! Första dan efter påsklovet idag, inte så kul, haha. Men rätt så sköna lektioner ändå. När Camilla och jag kom hem sa vi att vi kolla på DH, men det slutade med att vi somnade istället, haha! Sen dess har vi bara ätit.

Tänkte mest berätta att vi vunnit veckans blogg här. Så roligt! :D


Klicka på bilden för att komma till hennes blogg!


// Jessica

Live Tour


Har nyss bokat den här från CDON! Längtar tills den kommer! :D Beställde även första säsongen av OC för bara 99 kronor! 


// Jessica

Adrian

Adrian sov här från igår till idag så det har varit ganska fullt upp hela tiden haha. Han är så mysig, speciellt när han är trött. Då kommer han och sätter sig bredvid en, jättetätt och kramas och pussas hela tiden och han tar en alltid på örat, han sitter och håller på mer örhänget hela tiden haha.

Imorgon är det skola och jag ska sova hos Simone imorgon. På tisdag så blir det muntliga nationella i svenska, är jättenervös.. drömde till och med om redovsningen inatt.. vill typ bara gråta..

aja, ska försöka att inte tänka på det så mycket!










//sanna

IsaDora - Dusky Rose


Målade nyss mina naglar med Dusky Rose från IsaDora. Hade inget topplack och ett väldigt dåligt baslack, haha. Men ska nog måla om det om några dagar :) Ville bara få bort nagellacket jag hade innan eftersom jag provade massa olika grejer igår så alla naglar såg olika ut. 


//Camilla

15 April

Hej! Hade klockan på halv 11, men vaknade halv 1, haha! Jag som tänkte kliva upp tidigt idag. Imorgon är det skola igen, och det känns fortfarande inte som att vi haft lov.

Idag har jag inte hunnit göra så mycket, letade lite grejer till webbdesignen medan Camilla målade naglarna, haha. 

Hittade i alla fall dessa två igår på zaras hemsida innan jag gick och la mig:




Så snyggt! Speciellt den gröna koftan.


// Jessica

Glitter

Målade på ett lager glitter på mina naglar idag och såhär blev det: 


Målade det över ett gammalt H&M nagellack som suttit några dagar, därför kanterna ser ut som dom gör. Finare i verkligheten med, så svårt att fånga glitter på bild. Nagellacket är i alla fall från Lovie.


// Jessica

14 April

Idag har Jessica och jag bara läst körkortsteori och sjungit singstar typ. Räknade även våra nagellack, hade 103 stycken med alla baslack och sånt, haha. Och Om en kvart är One Direction med på kvällen är din, det får man ju bara inte missa!




Bilder från tumblr. Så snyggt med rosa kavaj! Tror jag får leta en sån.


//Camilla

Emmaaaa

varit i Söderhamn hos Emma idag, gick först ner på stan och åkte sedan med hennes föräldrar till E-Center. Köpte två bh:ar och en shower gel :)

Tänkte visa bilder på det innan jag går och lägger mig

Luktar underbart, kokos

två bh:ar från Lindex







Imorgon kommer Adrian och ska sova här så kommer antagligen inte kanske kunna blogga haha, får se :)



God natt!





//sanna

It's A Beautiful Night


Klänning - H&M
Örhänge - Medesign.se
Nagellack - Essie Movers and Shakers
Skor - Bianco
Armband - Gina Tricot.

Åh vilken underbart fin klänning!! MÅSTE prova den nästa gång jag är på H&M. 

Appropå klänning, vi fick hem klänningarna Camilla och jag beställde från Ellos med, så nu har vi studentklänningar! Inte nå lika med, vilket det brukar bli då vi har samma smak.. ;) 


// Jessica

13 April

Idag åkte mamma, Jessica och jag till stugan för att lämna lite saker och sånt. Mormor och morfar var också där :) Passade på att övningsköra också. Hann även med att spela kubb, var väldigt längesen sist! Morfar tog ner alla gamla fågelholkar som satt där och då var det 5 stycken ekorrungar som såg alldeles nyfödda ut i en, så han satte upp den igen. Jättegulliga var dem! Hade tyvärr ingen kamera med för vi glömde den hemma, igen, haha. 


Bild från i september, tur att det inte är sånt väder nu, haha!



//Camilla

Hey I just met you, but this is crazy

Inte gjort något alls idag, körde till konsum, köpte bananer och äppeljuice (<3). Imorgon ska jag till underbaraste Emma som bor 1 och en halvtimme bort.. härligt att ta bussen tidigt haha. Men så värt det <3

Underbart också att mamma hade tänkt att jag skulle vårstäda mitt rum imorgon så slipper jag det så gör hon det åt mig för jag ska bort hehe. Snäll mamma man har ibland :)

Nu ska jag snart sova, har ställt klockan på 8.30 imorgon!











//sanna

12 April - Tumblr






Jag har skaffat tumblr! Följ gärna mig här :) 


// Jessica

Iphone skal

Beställde tre nya skal till Iphonen förra veckan och igår kom ett och idag kom de andra två :)


Detta hade jag förut:

Beställde:











//sanna

Style By Tyra


Såg de här shortsen hos Tyra, så snygga! Dom är från Style By Tyra och kostar 349 & 399 kronor. Gillar de till höger väldigt mycket!


//Camilla

11 April

Hej! Klev upp klockan 6 idag, haha. Hade körlektion imorse, så hade inte så mycket till val ;). Det ända jag gjort sen dess är sovit och läst lite körkortsteori. Har haft ont i huvudet hela dan, men nu börjar det bli bättre. Håller nog på bli sjuk, kände mig jättekonstig igår med. Hoppas inte!


Bild från weheartit.com

Ikväll går vi ut och går igen. Ska försöka göra det varje dag under lovet, får se hur det går!


// Jessica

News


En massa snygga nyheter från Forever21! Skulle allvarligt talat kunna handla upp hela hemsidan om jag hade haft pengar, haha!


// Jessica

10 April

Har nyss varit ute och gått i regnet med Jessica. Nu sitter jag här och tänkte vara med i lite tävlingar innan det blir Desperate Housewives på tvn klockan 21 :)


Bild från weheartit

Blev ingen mer bloggning igår. När vi kom hem från mormor och morfar så gick Bilar 2 på tvn så Jessica och jag satte oss framför den och åt lite godis, haha.


//Camilla

9 April

Hej! Snart ska hela familjen till mormor och morfar för att fira påsk. Ska äta där, och sen får vi chokladpudding, mums! Nu ska jag gå och sminka mig, men det blir förhoppningsvis lite mer bloggning ikväll!




//Camilla

You Make Me Happy






Bilder från tumblr. Så snyggt med färg i sommar!

Kollade nyss på Hopp som gick på Viasat Film med Jessica, riktigt bra var den, haha. Älskar animerade filmer! Förresten! Nu har alla vi tre skaffat Instagram, följ oss på Sanna1D, jesjon9 och camjon7!


//Camilla

8 April

Hej! Igår var Sanna här :) Vi kollade på Contagion och sen slutet på I am number 4 och Pirates Of The Carribean - Död mans kista. Alla var riktigt bra, haha. 

Har precis målat mina naglar, men hatar att konaden bara smetas ut. Bilder kommer väl nåt tag. Tänkte visa det Camilla och jag shoppade i onsdags nu.


Tre linnen från Gina Tricot


Linne från Cubus och Lindex


Trosor från Lindex


Pyjamasshorts från Lindex, kosta 30 kronor styck!


Tröjor från Lindex.

Alla tröjor kostade 50 kronor styck, utom det blåa linnet från Cubus, det kostade 29. Jättebilligt! Älskar rea, haha ;).

Den beige/svarta tröjan är egentligen två storlekar för stor, men den passade rätt så bra ändå. Förhoppningsvis blir det väl nån bild med kläderna på nåt tag så får ni se hur dom sitter på :)


// Jessica

Close Your Eyes


Jättesnygga väskor som kommit in bland Forever 21's nyheter. Priserna på dom här väskorna ligger mellan 148-320 kronor.


// Jessica

6 April- JAG ÄR TILLBAKA

Jag är tillbaka nu, var ett tag sen jag bloggade senast. Jag mår fortfarande lite sådär efter det som hände men jag överlever nog, jag har så underbara vänner som stöttar mig och hjälper mig <3

Nog om det, vad har hänt medan jag varit borta?
Jo, har lov och fått en Iphone! följ mig på Instagram om ni vill, lägger ut bilder dagligen :D Sanna1D


här kommer lite Iphone bilder:






//sanna

In My Head



Så bra version av den här låten! Lite svag i början, men sen blir den jättebra! Tänk att ha en sån röst, haha :)


// Jessica

5 April

Äntligen lov! Farmor var nyss här och åt påskmat med oss :) Så gott! Åt kladdkaka efteråt också så är väldigt mätt nu, haha.






Bilder från tumblr.


//Camilla

4 April

Äntligen är tandställningen borta! Är väldigt öm i tänderna nu, vet inte direkt varför. Skenorna kan väl inte göra ont? Man låter lite som Sid (Ice Age) när man pratar, haha. Tur att det bara är en vecka ;) Plus att vi får påsklov imorgon! Har hunnit med lite shopping också, men inte alls mycket. Var lite trött efter att ha klivit upp 4.30 ;). Har även beställt hem 3 studentklänningar från ellos, så får hoppas att någon av dom passar!




//Camilla

3 April

Hej! Blir dålig bloggning idag med. Kollar på Desperate Housewifes nu, sen gå och lägga mig på engång. Ska upp senast halv 5 imorgon, haha... Blir ingen bloggning imorgon heller då vi är i Gävle hela dan. 



Haha, älskar bilden! 


// Jessica

2 April

Kommer inte bli nån mer bloggning än det här inlägget idag. Har läxor och prov innan lovet, så fram till torsdag så blir det nog lite glest. 

Var i alla fall till tandläkarn och lagade tandställningen idag! Känns lite löjligt att den skulle gå sönder i fredags när jag ska ta bort den på onsdag, haha! 

Nu ska Camilla och jag gå och kolla på Morgan och Ola-Conny från Ullared när dom åker utomlands, haha! Får se om det är lika kul som det verkar ;).


Bild från i somras när Camilla och jag satt på stranden i 6 timmar med Jessica :) 


// Jessica

That's The Truth


Tröja 299kr - Cubus
Jeans 299kr - Nelly
Armband 49kr - Cubus
Väska 349kr - Cubus
Converse 699kr - Nelly
Klocka 1595kr - Nelly
Nagellack 99kr - China Glaze


//Camilla

1 April

Redan april?! Tyckte nyss jag skrev "redan mars" haha! Fortsätter med läxhögen idag, blir alltid såhär innan lov!


Hittade dom här skorna längst in i garderoben, trodde vi slängt dom. Hade dom som innegympaskor i 7an, 8an nån gång, men kan fortfarande ha dom! Dom blir perfekt nu i vår och sommar! :) Lite smutsiga, haha, men det går att fixa ;).

Det SNÖADE precis här.. I April?? 


// Jessica

RSS 2.0