Nails




Mina naglar just nu! :) Målade om dom innan midsommar. Använde Gina Tricots Azure Blue. 


//Camilla

Turn The Lights Of


Rusta och Kappahl.

Kappahl

Lindex

Kicks

Glitter

H&M

H&M

Lite saker som vi glömt att lägga upp, haha. Det här var det sista vi glömt i alla fall, så nu är det inget kvar. Allt var på rea utom blommorna på näst sista bilden. Det är så kul med rea! :)

// Jessica

Midsommar



Det här var dom enda bilderna som Jessica och jag fotade under midsommarhelgen, haha! På andra bilden syns våra klänningar som vi hade första dagen. Dagen till ära hade vi plastblommor i håret! ;) Sista bilden är då ett proppskåp som pappa gjort lite annorlunda, haha! Det var så fult då det bara var en låda på väggen, haha. 

Det var jättekul att träffa släkten igen, har inte sett dom sen midsommar förra året. I slutet på juli ska vi åka till Kumla och hälsa på dom igen. 


//Camilla

27 Juni

Hej! Dålig bloggning här, hehe. Har inte haft något att blogga om sen midsommar, men har lagt in bilderna nu, så det kommer senare idag! 

Har inte gjort så mycket sen vi kom hem, då det inte varit så bra väder. Idag är det i alla fall soligt, men inte mer än 13 grader.. Ikväll kommer i alla fall Sanna hit, så ska vi ha en liten myskväll! :) Förhoppningsvis titta på One Direction Tour dvdn :)

Imorgon så ska jag, Madde, Camilla, Elli och kanske Johanna ha picknick och spela kubb och så. Blir nog kul! Får hoppas på bra väder ;). 

På fredag är det nån brännboll i Öje med, får se om vi går dit.



Ett litet collage jag satte ihop med några bilder Camilla och jag tagit 2012, haha. Har kommit på att det är jättekul att leka i photoshop! ;)

// Jessica

24 Juni






Bilder från tumblr.



//Camilla

23 Juni



Tycker det är så snyggt med knallrosa! Skulle vilja ha ett par chockrosa byxor, men hittar inga nånstans, haha. Men det är väl bara att fortsätta leta! 

// Jessica

22 Juni


Lite blandade saker som jag fått hem. OPI - Last Friday Night som jag köpte på Lindas bloppis, superfint! Har inte hunnit prova det än, men ska göra det så snart som möjligt. Myggarmbandet vann jag hos Nicole och det kommer egentligen från uffessakerochting. Ska använda det nu i helgen när vi är i stugan. Örhänget vann jag hos Joanna och det kommer från fashionwings! :) 

// Jessica

Ed Sheeran

 





Två bra låtar med Ed Sheeran, finns dock många fler, men dessa är två av mina favoriter!


//Camilla

21 Juni

Hej! Har inte hunnit sitta vid datorn förrns nu, har packat och fixat tills imorgon. Åker upp till våran sommarstuga och sover där tills på söndag, så ska försöka tidsinställa nåt inlägg. Målade i alla fall mina naglar tidigare idag, så nu ser dom ut såhär!



Använde ett Viva La Diva nagellack som är neonrosa, det syns dock inte på bilden. Jätteknalligt, ser nästan ut som att det lyser i mörkret, haha! ;).

Har nyss kommit hem från stugan, var där med lite grejer. Så fint väder! Mycket mygg, men då får jag chansen att inviga mitt myggarmband! :)

// Jessica

It's hard enough to say that I miss you

Var nyss ute och gick med Jessica. Nu sitter vi och äter glass, haha. Var väldigt skönt väder ute. Tror det var 19 grader. Äntligen känns det som sommar!


Bild som Jessica tog idag.


//Camilla

I'm Blinded, Cause You Are Everything I See


Två munkjackor från Cubus.

BHar från Lindex.

Trosor från H&M.

Linne från H&M.

Linne från H&M.

Linne från Cubus.

Tröja från H&M

Klänning från H&M.

Shorts från H&M.

Har massa nytt som vi inte bloggat om än, men försöker ta det i omgångar så att det inte blir så mycket, hehe :)

// Jessica

20 Juni

Hej, blev ingen bloggning igår, var i Gävle och kom hem efter 18. Var helt slut, haha. Idag har jag inte gjort så mycket, hjälpt mamma med lite grejer bara. Somnade till och med framför tvn, haha. Har fotat lite nya grejer också som Jessica kommer lägga upp sen, köpt de senaste två veckorna. Ligger lite efter med bloggningen, haha. Jessica och jag kommer inte kunna blogga fredag-söndag då vi sover i stugan utan internet. Men förhoppningsvis hinner vi tidsinställa några inlägg så ni har nåt att läsa!


Köpte denna tidning igår bara för att man fick ett nagellack med, haha.


//Camilla

18 Juni

Hej! Lite sen bloggning, har inte hunnit tidigare. Har inte så mycket att berätta mer än att mamma, Camilla och jag ska åka tåg till Gävle imorgon för att gå till tandläkaren. Så ska nog passa på att shoppa lite mer, hehe :) Vet inte vilken tid vi kommer hem imorgon så vet inte om vi kommer blogga alls. Nu ska Camilla och jag kolla på Desperate Housewives och snart sova, ska upp halv 8 imorgon!

 

Får bli en bild ur arkivet, går inte att ladda upp bilder!

 

//Jessica


so relatable






//sanna

New in

Köpte dessa nagellack på Dollarstore för några dagar sen. Vill så gärna prova den blåa till höger men det får vänta lite, haha.

 

Köpte även en till Ridge Filler (bästa baslacket någonsin typ). Topplacket är köpt på Rusta och Läppbalsamen på Dollarstore, luktar jordgubb!

 

Igår när vi var på Valbo så var det rea på Kicks, så China Glaze kostade 49kr/st istället för 99 så var tvungen att passa på! Kanske blir så att vi köper några till på tisdag, haha. Isadora nagellacket var också på rea och även Depend nagellacket var på rea, men det är köpt på Lindex. Tror dock att den är felmärkt då det står att det är nummer 264, men den ska vara mer rosa (som China Glaze), men färgen var snygg i alla fall!

 

 

//Camilla


tråkigt

har så tråkigt att jag inte vet vart jag ska ta vägen! vaknade typ 20 över 12 och är jättetrött just nu! vill bara hoppa på en buss eller ett tåg eller nåt och bara fly nånstanns! Vill åka till ett annat land och stanna där!








//sanna




17 Juni

Hej! Var aldrig till stugan igår, var för dåligt väder för det, haha. Men orkade inte sitta vid datorn. Var vid högskolan i Gävle och kollade igår, riktigt intressant! Sen var vi på Valbo och shoppade lite, det kommer upp om någon dag. Ska iväg på tisdag och shoppa med, haha! 

 

Tänkte bara snabbt uppdatera lite, bloggar nog mer senare :)

Bild från tumblr.

 

// Jessica


Tumblr






//sanna

16 Juni

Varit hos Emma i söderhamn sen igår, känns som de var hur länge som helst sen jag träffa mina tjejer fast det var i Onsdags haha.. saknar dom sjukt mycket!

Ska fira midsommar med dom och då ska dom sova här, längtar sjukt mycket! <3






//sanna

Viktoria

Hörde nyss den här låten, och har redan lyssnat på den hur många gånger som helst. Kan inte sluta lyssna på den, haha! 

 

// Jessica


15 Juni

Hej! Idag har Jessica och jag varit och avvecklat vårt och Maddes UF-företag, fick drygt 600 kronor var :). Känns lite tråkigt att det inte varit sol en enda dag här sen vi tog studenten, vilket är en vecka sen.. Men aja, får hoppas att det blir bättre snart!

 

Imorgon ska Jessica och jag till högskolan i Gävle och kolla. Sen efter det ska vi till Valbo och handla och sen på kvällen åker vi upp till stugan och sover där :). Så det blir ingen bloggning för våran del i helgen. 

 

 
Två bilder på vår klass!
 
 
//Camilla

If Happy Ever After Did Exist

 
// Jessica

Blommor

Fick dessa fina blommor av mamma och pappa igår för att jag fick sommarlov!

 
 
 
 
//sanna

14 Juni

Har bakat, städat badrummet, dammsugit mitt rum och tränat idag! Åker till Söderhamn och träffar Emma imorgon och sover där ♥

Första dagen på sommarlovet blev regn och kallt! vill ha sov och värme nuu! :(




 
 
 
 
 
 
//sanna

Stockholmstreetstyle





Tre snygga outfits från stockholmstreetstyle. Älskar skorna!


// Jessica

Tranan outfit




såg ut såhär på tranan i fredags! Tranan är ett disco i bollnäs :) Var hur kul som helst!







//sanna

13 Juni

Nu har man fått sommarlov :) Det här året som preIB elev har haft både sina ups and downs. Det har varit så tufft eftersom IB är sveriges tuffaste gymnasieskola men det har varit så lätt värt det! Den här helgen var helt underbar. Hände lite grejer som man inte blev så glad av men men! Hade hur kul som helst med två av mina tjejor plus några till! Måste göra om det! Var på tranan i fredags och sen i lördags så kom några pojkar till simone's lägenhet haha. Simone och Emma kommer ni ihåg: "Jag tror jag smäller av" ;)
















//sanna

Colored Shorts


Tänkte tipsa om en video nu, så att ni har nåt att kolla på tills vi bloggar nästa gång, vilket antagligen blir imorgon. Då ska hela familjen till Bollnäs, vi ska på rusta och mamma och pappa på jysk. Hoppas vi hittar något roligt. Hade gärna luktat på I love... produkterna, men har inge luktsinne så får se hur det går!


//Camilla

Nytt


Här är lite nya grejer som Jessica och jag köpt som vi glömt att fota. En bikini som Jessica så gärna ville ha som man fick gratis om man beställde från Yves Rocher, en pincett från Gina, One Direction Tour DVD från cdon och smycken från Kappahl.


//Camilla

11 Juni

Här kommer lite balbilder från första juni! Blir inte så många, men några stycken i alla fall.







Får se om det kommer mer nån annan dag! :)


// Jessica

10 Juni

Hej! Har varit i stugan hela dan idag. Jättehärligt väder när solen sken, annars blev det lite kallt! Städade ur grillkåtan och grillade korv där, supergott! :) 

Tänkte visa mina hur mina naglar ser ut nu. Målade dom i torsdags inför studenten. 


Perfekt sommarfärg! Köpte den i tisdags på H&M.


// Jessica

Lawson

Är så fruktansvärt förkyld nu, blev det i tisdagskväll. Har tappat rösten nästan helt, och Jessica sa att jag låter som en trana när jag pratar och som Anki i Anki & Pytte när jag skrattar, haha. Ni som har sett det programmet förstår nog hur illa det är ;).







Två bra låtar med Lawson (den nedre är en cover). Gillar den första mest, kan nästan inte sluta lyssna på den när man väl börjat, haha.


//Camilla

9 juni

Camilla och jag tog studenten igår, känns fortfarande helt overkligt! Det var såå kul! Såfort vi skulle tåga ut från skolan började det regna, haha. Var 20 grader och sol fram tills dess ;). Men det gick bra ändå. Fick supermycket blommor och åt jättegod mat efteråt. Lägger upp lite bilder nån annan dag, har inte lagt in dom på datorn än. Balbilderna ska också komma upp, haha :).



Två snygga bilder från lookbook, så snyggt med färgglada kläder! 


// Jessica

6 Juni

Var ju som sagt i Gävle igår och här kommer bilder på det vi köpte!






Alla tre från Cubus.




Två klänningar från Gina Tricot.


Linne från Cubus och 3/4 byxor från Gina Tricot. 


Trosor från H&M och bikinitrosor från Cubus för 10(!) kronor.


Mascaror köpta på H&M, nagellack från H&M och Lindex och ögonskuggor från Lindex.

Köpte även en ring, ett armband och en pincett som vi såklart glömde fota. Alltid är det något man glömmer! Men smyckerna får ni väl se när vi använder dom :).


//Camilla

5 Juni

Hej! Blev ingen bloggning igår, var på klassens dag. Kollade på när killarna spelade paintball och sen grillade vi korv, haha. Åkte dit med Madde, och vi var lite osäker på var det va, men Madde hade rätt ;).

Idag har vi varit i Gävle och shoppat. Pappa skulle på sjukhuset så vi passade på att åka till Valbo. Hittade inte så mycket, men köpte lite grann i alla fall :) Bilder kommer senare ikväll eller imorgon. Sen ska balbilderna också läggas upp, så det blir nog också imorgon. 

Nu väntar jag bara på att Desperate Housewives ska börja.



Tänk om man hade kunnat gå klädd sådär idag, haha. Bild från tumblr.


// Jessica

Stockholm

igår var jag iväg med Amanda och Simone till stockholm! Det var riktigt roligt fast vädret var kallt, regnigt och blåsigt!
















//sanna

3 Juni

Hej! Har inte suttit vid datorn sen i onsdags, har inte hunnit. I fredags hade vi bal, så hela torsdagen gick åt att förbereda tills dess, haha. Och hela fredagen gick bort med. Igår låg vi mest framför tvn hela dan, var helt slut och hade jätteont i huvudet. Idag är det bättre i alla fall.



Camillas (första bilden) och min (andra bilden) balfrisyr. Bilder på klänningarna kommer sen :)


// Jessica

RSS 2.0