26 Maj

Hej! Har varit i stugan hela helgen, så därför blev det bara ett tidsinställt inlägg då vi åkte bara nån timme efter vi kommit hem från praktiken i fredags. 

Tänkte i alla fall visa lite "nytt" som vi inte visat än. Är dock rätt så gammalt nu, men visar det ändå, haha.


Topp från Halens. Har den på mig idag, haha. Älskar den!


T-shirt från Ellos, mycket mer neonig i verkligheten.


Tröja från Halens.


Lite större t-shirt från Ellos.


Köpte dom här i mitten på april, haha, men bättre sent än aldrig ;) Fick dessutom massa fina armband och halsband idag, så det kommer upp på bloggen snart :)


// Jessica
 

25 Maj





Från stockholmstreetstyle. Så snygga kjolar!


// Jessica

22 Maj

Hej! Är ledig från praktiken idag och imorgon då jag ska jobba kvällar istället. Ska bli så kul! Så tänkte passa på att blogga lite nu. Igårkväll var mamma, Jessica och jag upp till stugan en stund och lämnade lite grejer och så. Ikväll ska vi väl antagligen bara ta det lugnt.


Bild från tumblr.

//Camilla

20 Maj

Tidsinställt


Klänning - BikBok, Halsband - Rarelondon.co.uk, Ring - Topshop, Armband - Chicy.se, Skor - Bubbleroom.se, Nagellack - Essie: Sugar Daddy


// Jessica

19 Maj

Nu var det ett tag sen här igen, haha. Har inte ens knäppt på datorn på flera dagar. I fredags var Madde här och vi satt och pratade och kollade på film, mysigt :) Igår så åkte mamma, Jessica och jag till Dollarstore i Bollnäs först och sen åkte vi på Erikshjälpen, där vi hittade en tröja och en kjol, sen på kvällen blev det såklart Eurovision! Har suttit ute i solen en stund idag mitt på dagen, så varmt och skönt! Nu är det bara två veckor kvar på praktiken, vilket känns både skönt och konstigt, haha. Blir nog bättre uppdatering efter det! :)



Bild från tumblr. Skulle inte tackat nej till dessa shorts!


//Camilla

12 Maj

Hej! Camilla och jag var nyss och handlade lite, första gången vi är ute sen i måndags, haha. Ska väl försöka ta det så lugnt som möjligt idag så vi orkar med praktiken imorgon. 

Igår så var en kompis hit och så kollade vi på film och så :) Tänkte visa vad jag hade på mig då, det var ju så längesen vi la upp en outfitbild sist, haha.



Tröja - Kappahl, Jeans - Vila, Ringar - Items By Johanna




// Jessica

11 Maj


Svart - Rosa - Gul 

Hittade dessa söta klänningar inne på Sheinside nyss, tycker dock det ser mer ut som toppar, haha? Superfina i alla fall! 


// Jessica

8 Maj


Denna tröja valde jag när jag vann presentkort på Notme för väldigt längesen, haha. Har bara glömt att fota den. Den är dock ljusare i verkligheten.


Detta armband har ni sett tidigare bland instagrambilderna Jessica laddade upp för någon dag sen. Vann det som sagt på från UJdesignsmycken på facebook. 


Detta spel vann Jessica för ett tag sen hos Vittellersvart.


Både Jessica och jag är jätteförkyld. Jag kände av det redan i fredags, men sen dess har det bara blivit värre. Var hemma från praktiken både igår och idag. Imorgon är vi ledig och skulle egentligen städa ur stugan men är inte så säker på att vi orkar det, haha. Det skulle antagligen regna då också så det blir nog att vi stannar hemma då med. Hoppas vi mår bättre på fredag för då blir det eventuellt bowling :)


//Camilla

4 Maj


Rosa trosor, klocka, vita trosor, bikini, solglasögon, klänning.

Ett litet collage med saker jag vill ha just nu. Klänningen var så fin!


//Camilla

1 Maj

Hej! Camilla och jag har kommit på att den första varje månad så kommer vi lägga upp månadens instagrambilder, så tänkte ta och göra det första inlägget nu :)


Mina nya löparskor / Påskgodiset som var kvar / Goda kakor!


Camillas fina armband hon vann härifrån / Lite av shoppingen från i lördags


Nya nagellack vi köpte av Emma / Mina favoritskor!

Förhoppningsvis blir det ett längre inlägg nästa månad, haha ;) Följ oss gärna! jesjon9 och camjon7 :)

// Jessica

RSS 2.0