GOTT NYTT ÅR!!











Gott nytt år allihopa!!



//Camilla & Jessica

Från och med du


Kofta - H&M
Linne - Gina Tricot
Jeans - Cubus
Klocka - present
Halsband - Guldfynd

En outfit jag bar för ungefär två veckor sen.



//Camilla

30 December

Hej! Var som sagt hos K på fest i fredags, vilket var jättekul! Hon sa att det inte skulle komma så många, men det slutade med att vi nästan var lika många som förra gången, haha. 

Igår var vi hos mormor och morfar och åt supergod mat. Orkade knappt röra mig efteråt, haha. Sen fick Camilla och jag hjälpa morfar med datorn ;). 

Idag har vi inte gjort något speciellt. Sov till halv 12 och somnade runt 1 igen och sov en timme till, haha! Tur att vi inte ska upp tidigt imorn. Imorgon kommer E hit! Blir nog kul, har inte träffats på ett tag nu :)


Bild från tumblr. Vill verkligen måla om mina naglar igen, haha. Så snyggt!


// Jessica

28 December

Hej! Ska snart börja med maten, år så hungrig, haha! Har varit på jobbcoachning idag med, kom hem runt halv två. Ikväll ska vi till K för hon ska ha en till fest. Det verkar dock inte bli så många som kommer, men det blir nog kul ändå :)

Imorgon kommer det nog inte heller bli så mycket bloggning, då Jessica och jag har lite saker att göra. Ska försöka fixa en tillfällig header också, det är ju inte så snyggt som det ser ut nu! ;)


Bild från tumblr.



//Camilla

27 December - Lookbook






Tre bilder från lookbook.



//Camilla

26 December

Hej! Har inte gjort något speciellt idag, var iväg och handlade lite tidigare bara. Sen såg vi lite på Lady och Lufsen som gick på tvn medan vi lagade mat. Fick nästan lite julkänsla, haha.. 

Tänkte i alla fall visa vad jag hade förra veckan. 


Tröja - JC
Jeans - Cubus
Klocka - Guldfynd

Lite konstig bild, haha, men den tröjan är så skön! Tror faktiskt jag ska ha den imorgon igen :)

// Jessica

25 December

Hade det så mysigt igår hos vår moster, åt jättegod mat och fick fina presenter. Visar kanske några julklappar framöver. Tänkte visa lite annat "nytt" nu som vi helt enkelt glömt bort, haha.


Linne från Lindex.


Linne från Gina Tricot.


Tröja från Lindex.


Tröja, också den från Lindex.


Har handlat ganska mycket från Lindex på sistone, haha. Så det var ju perfekt att Jessica och jag fick presentkort där!


//Camilla

GOD JUL!

 





//Camilla & Jessica

23 December

Hej! Var som sagt och bowlade igår. Var riktigt kul, fast jag kom sist, haha. Sen var vi på Bolaget och åt pizza :) Idag har vi inte gjort något speciellt, målat naglarna och fixat lite tills imorgon bara. Börjar faktiskt få julkänsla nu! Längtar efter julmaten med, haha :) 




// Jessica

21 December

Hej! Har inte gjort något speciellt idag, var på jobbcoachning bara. Så skönt att vara ledig tills på torsdag, haha. Ikväll ska Camilla och jag bara ta det lugnt. Mamma har bakat skumtomtefudge, vilket var otroligt gott! Imorgon ska vi som sagt gå och bowla med några, blir nog kul :) Känns då inte som att det är jul på måndag, haha. Men är i alla fall klar med alla julklappar, hehe. 

Bild från 2009, har inte varit ute och fotat några nya bilder, så måste göra det snart! :)


// Jessica

19 December

Nu blev det några dagar utan bloggning igen, haha. Kan inte fatta att det bara är några dagar kvar till jul, har inte den minsta julkänsla än. Det har inte hänt så mycket sen sist vi skrev. Är bara på jobbcoachning hela dagarna, och när man väl kommer hem är man så slut så orkar inte göra något. Har nästan somnat på två föreläsningar två dagar i rad, illa, haha! I helgen ska Jessica och jag ut och bowla med några, har inte bowlat på flera år så det blir nog kul! :)
 


Kan inte sluta lyssna på den här låten, så bra!


//Camilla

15 December


Mina naglar just nu :) Har använt Color Club - Caddilac red och sen på ringfingret har jar O.P.I - Rainbow Connection som jag lånade av Sanna :) Trivdes faktiskt riktigt bra i det, målade det förra lördagen, och har det fortfarande kvar. 

Var som sagt på K's 20års-fest igår, var faktiskt riktigt kul. Kom hem vid 4 inatt, så sov till halv 1 idag, haha. 


// Jessica

14 December

Hej, nu blev det en liten bloggpaus igen, haha. Sen vi skrev sist så har Jessica och jag hunnit varit i Gävle för att shoppa och så hade jag tid hos tandläkarn. Sen har vi börjat på jobbcoachning, men vi fick vara ledig idag, vilket var skönt, haha. Det börjar "på riktigt" på måndag och då ska vi vara där måndag-tisdag, torsdag-fredag mellan 8.30-16.00 så kommer inte bli så mycket bloggning de dagarna, men ska i alla fall försöka. Ikväll ska vi på 20-årsfest hos K! Hoppas det blir kul :)


Bild från tumblr.


//Camilla

Daul



Såhär ser mina naglar ut nu! Sanna, Jessica och jag målade naglarna tillsammans i lördags, och då använde jag Sannas nagellack som heter Zoya - Daul. Det är såå mycket finare i verkligheten! Men fick inte till någon bättre bild då batteriet på kameran tog slut, haha.


//Camilla

10 December

Beställde från Ellos och Halens för ett tag sen, så tänkte visa det nu :)


Den här tröjan är från Halens, och kostade bara 50 kronor! 


Är egentligen från Espirit, men Ellos säljer det. Den är så mycket snyggare i verkligheten, haha. Lite stor, men aja :)


Från Ellos dom här med. Har såna här skor i rött, grått, vitt, ljusrosa, svart och nu jeansblå! :) Älskar dom, dom är såå sköna :D

Köpte även några till tröjor, men ska få dom i julklapp!

// Jessica

8 December

Har inte blivit någon bloggning på ett tag. Har haft lite fullt upp, haha. Fick i alla fall veta att jag nyss vunnit en tävling om en halsring på facebook! Och Jessica vann en tävling om pepparkaksformar idag och ringar i förrgår. Jag som sa för någon dag sen att det vore roligt att vinna på någons julkalender ;). 

Älskar när bloggar har julkalendrar! Är med i minst 10 stycken varje dag, haha. 


Åh vill verkligen plocka fram tomtar och julgranen nu, haha!


Ikväll kommer Sanna hit så ska vi måla naglarna och kolla på film :)



//Camilla

6 December

Idag har Camilla och jag skottat snö två gånger, haha. Det slutar ju aldrig att snöa! Det var fruktansvärt jobbigt idag, då båda vi håller på att bli förkyld. Men vi kan behöva lite extra träning ;). 

Sitter och kollar på 7an nu, Jamie Oliver lagar julmat! :)


Det här såg fruktansvärt gott ut, haha! Från tumblr.


// Jessica

5 December - Nyårsoutfits


Nagellack - Örhängen - Klänning - Skor - Armband - Väska


Väska - Örhängen - Ring - Skor - Klänning


Såhär hade jag gärna varit klädd på nyårsafton. Vet dock inte vad jag ska göra då, haha, men det löser sig väl :).


//Camilla


Stockholm Streetstyle






Bilder från Stockholm Streetstyle.


//Camilla

4 December

Hej! Blev ingen bloggning igår, hann knappt sitta vid datorn. Klev upp vid 7, för 10.30 skulle vi vara på arbetsförmedlingen i Bollnäs. Efter det så hämtade morfar oss och så åkte vi hem till han och mormor och var där en stund :) Sen direkt när vi kom hem skjutsade mamma Camilla och mig så vi kunde handla. Sen sov i några timmar, haha.. 

Idag var vi till Bollnäs igen, men den här gången för att handla julklappar! ;) Mamma skulle klippa sig så vi passade på att följa med :) Hittade några i alla fall, ska leta fler den 12e. På vägen hem var det jättehalt och snöade så man knappt såg vägen. Såg en brandbil som åkte på utryckning när vi stod på parkeringen, sen så såg vi en taxi som hade åkt ner i diket. Det hade nog hänt alldeles innan vi kom dit, för bilen var fortfarande igång och han satt kvar. Usch! 

Ska i alla fall försöka blogga lite oftare, haha. Vi kommer inte ha julklappstips varje dag, det hinner vi inte. Men ska lägga upp några till innan jul i alla fall! Köpte bara en sak till oss idag, och det var ett halsband från Guldfynd. Det kommer väl bild nåt tag :)


Så julig bild, längtar tills vi tar fram julgranen! :)

// Jessica

Julklappstips del 2 - Gift Set


Del två av julklappstipsen är alltså gift set! Det finns hur många som helst, men här har jag letat fram några som jag verkligen gillade. Dessa finns att köpa på Nelly, Lindex och Asos.


//Camilla

2 December


Tröja - Lindex 249 kronor

Jeans - Oddnys 349 kronor

Sjal - Oddnys 79 kronor

Skor - Skokanonen 399 kronor

Nagellack - Lindex 12 & 15 kronor.

Lite "Nytt" som vi köpte i början på November, haha. 

Och grattis till Kristina som fyller år idag med! :D


// Jessica

Julklappstips del 1 - Silversmycken


Varje dag fram till jul så tänkte Camilla och jag tipsa om lite julklappar! Först ut är Silversmycken från Beccadesign.se :) Paketet och polkastängerna är ju perfekta julsmycken! Men min favorit måste vara halsbandet högst upp till mitten eller earcuffen längst ner till höger. Den kostar bara 39 kronor!


// Jessica

1 December - Naglar


Såhär ser mina naglar ut just nu. Bilden är tagen en vecka efter jag målade, så måste ju säga att det håller väldigt bra. Har använt Star Nails - NP10 som är köpt på Ica för 10 kronor. Verkligen värt det om ni frågar mig! ;)

Kan inte fatta att det redan är December. Nu är det inte långt kvar till julafton! ;)



//Camilla

RSS 2.0