26 april

Först efter jag lade mig igår kväll så vaknade jag vid 5 imorse. Hämtade vatten, gick på toa och så, sen vaknade jag vid 9. Sen var jag vaken till typ klockan 12 sen sov jag igen till halv tre xD
Så nu tittar jag på Ghost Whisperer.
Det bästa med att vara sjuk är att man slipper skolan, man får sova ut och man kan bara ligga och mysa. OCH när jag är sjuk äter inte jag lika mycket som vanligt och min mage blir alltid jätteplatt xD tills jag blir frisk igen, då jag äter nästan som en galning haha! Men huvudsaken att man inte är alltför smal!
Det värsta är väl att man inte mår så bra, vaknar flera gånger i natten och fryser och svättas vartannat. Och många fler saker som jag inte kommer på just nu haha!



//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0