30 april

Hej! Jag tycker verkligen inte det känns som fredag idag, det gjorde det igår, haha. Menmen. Idag slutade vi 11.15, jätteskönt. Tänkte gå och äta idag i skolan, var på väg, men vände och gick tillbaka. De som såg oss tyckte säkert vi var knäpp! Så vi åt hemma istället. Massa mackor och yoghurt. Och lite mer onyttiga saker jag inte behöver skriva här, hehe.

Ska kanske ut och gå lite senare, får se hur det blir. Och idag ska jag INTE vara för varmt klädd! Det var jag verkligen igår! 11 +grader och jag och Camilla hade linne, kofta och jacka, så kunde inte gå mer än 20 minuter, hehe. Så ingen kofta idag xD. Tur att man lär av sina misstag i alla fall ;).

Ikväll blir det att äta kött sen vara hos Sanna och sen majkasa ;).

// Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0