DEN SOM LÄSER KOMMER FÅ I SIG ETT GOTT SKRATT!!

Japp, rubriken säger allt! Jag pratar med en kompis från England som jag har pratat med ett tag nu, och jag skulle visa henne min glass som hade smält i webkameran och självklart så hör jag något typ plaskande ljud och tittar på laptopen, då ser jag en stor "pöl" på tangentbordet av glassen och får panik, om hon i såg mig i webkameran såg hon mig med gapande mun och sedan att jag var borta på en tiondels sekund sen är jag tillbaka på samma tid. Står och torkar tangentbordet och ser skräckslagen ut. JA jag är väldigt klumpig...
och plus att det är min brors laptop, hud vad glad att han inte är hemma XD

Hoppas bara inte att det är en stor sjö under tangenterna med glass som åker omkring!


//sanna

Kommentarer
Postat av: Kristina

klant :D

2010-04-27 @ 22:12:32
URL: http://twistandshout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0