Hej!

Vaknade klockan 10 idag utan alarm, riktigt duktigt, hehe ;).

Sen vid halv tolv gick Jessica och jag ut och gick. Vi tänkte gå samma vända som i onsdags som skulle ta cirka 40 minuter men Jessica fick svårt och andas så vi gick bara i 20 minuter. Bättre än ingenting i alla fall ;).

Idag var det egentligen meningen att jag skulle göra svenska insändaren, men det blev inte så.. hehe. Jag satte mig vid datan och läste bloggar istället. Men det var lika bra för jag har ingen aning om vad jag ska skriva på den ändå. Får väl skriva den imorgon efter skolan eller nåt.

Tur att det är bara 7 (?) veckor kvar till sommarlovet! Böjar bli trött på skolan nu, hehe. Men det dåliga är väl att vi ska ha ungefär 10 prov till innan dess.. Men det är sånt man får stå ut med!

//Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0