Rummet!

Skulle ju visa hur det blev med den vita låda som jag pratade om, sitter och tittar på den där filmen med Kate winslet och Leonardo DiCaprio "Revolutionary Road" Jättebra film så jag glömde bort det xD men nu kommer bilderna:

Såhär såg det ut innan, fast jag knäppte inte denna bild idag, knäppte den typ före jul xD Så dem gråa jeansen har jag inte kvar,  jag har ingen skrivare längre utan vi flyttade den till min brors rum. Har inte sådöär mycket tidningar under bordet bredvid sängen. Har finare överkast, osså ändrade jag filt på stolen idag :)
Det är mycket finare än förut ser jag nu XD vilken röra jag hade!



Visst ser det mycket bättre ut nu?
Vita lådan står uppe på den där hyllan :P

Har bytt skrivbordslampa också, så nu har jag inte den fula röda längre utan denna:

Så nu är det ett varmare sken när jag har den på :)





Ska fixa lite ordning på hyllorna någon annan dag så det blir finare :)


Får föresten börja 10 imorgon istället för halv tio, Hon som äger blomaffärn sade att vi fick lite extra sovmorgon :P men jag har vaknat typ 5 över 8 varje dag denna vecka fast jag egentligen skulle upp kvart över 8, så jag har legat i sängen och tittat på vakna med the voice :p

Men nu ska jag lägga mig i sängen och fortsätta se på Revolutionary Road som slutar klockan 12.



//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0