31 Augusti

Hej hopp!


urtråkig dag i skolan! trodde den aldrig skulle ta slut. allvarligt!! sista timmen gick vi på ett studiebesök ganska nära där jag, Jessica och Camilla bor. Det var ett kraftverk och det hörde tydligen till tekniken och vi fick en läxa. Vi ska beskriva hur Voxnans vatten kan bli elström till din lampa. Jag har sökt och sökt och sökt på internet men hittar inte ett dugg. Som tur är så har vi till vecka 37 med läxan på oss och det är säkert fler än jag som inte fattar ett dugg. Det är en väääldigt lång text om vad vi ska göra mer också.

Sen igår så har jag och en kompis fixat praoplats som jag redan har berättat. Jag kom på nu att jag inte har fått någon lapp som man ska skriva var man ska vara och allt från våran syo eller vad det heter. Så han måste jag säga till om att få en sån lapp.

Imorgon ska jag och samma kompis som jag ska praoa med sitta i kiosken i skolan. Tycker det är jättetråkigt men lektionerna på onsdagar är ännu mer tråkig. So först, som är den roligaste lektionen på den dagen. Efter det idrott sen språkval (franska för mig) sen matte och sen lite biologi/kemi. Bra att vi valde den dagen, usch så tråkiga lektioner!! Men vi slutar 14.05 imorgon så skönt att det är tidigt.






//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0