Ellos!

Idag när vi kom hem från skolan så åkte mamma och hämtade ett paket från ellos. Det var boots till mig och en jacka till Jessica :). Kommer väl upp bilder så fort vi knäppt dem.



Efter vi hade öppnat paketet så la jag mig och läste, eftersom jag har några biblioteksböcker som snart ska tillbaka (bland annat modellsommar!). Men efter ett tag så somnade jag och sov i 2 timmar! Sen väckte mamma mig. Fattar inte hur jag kan vara så trött efter en skoldag då vi inte har jobbat nåt! Men aja, hoppas det ändrar sig sen..

Sen efter kvällsmaten var mamma, Jessica och jag och hälsade på våran moster och Simba :).


//Camilla

Kommentarer
Postat av: Fiona

nu är dagens blogg tävlingen avslutad, kika in och se om det blev du :)

2010-08-26 @ 12:34:29
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0