Helg!

Idag i skolan hade vi något som hette Team Building, dom dela in oss i olika grupper. Vi fick vara med dom andra niorna också. Fast dom delade upp så att tjejerna var för sig och killarna för sig, jag hade tur eftersom jag fick ha min favoritlärare och sen kände jag nästan alla i gruppen som jag va i så det va bra :)
Vi gjorde massa roliga saker. lekte lekar och sånt och lärde oss att lita på varandra. En sak va att lärarna hade fäst ett rep ganska högt mellan två träd och sen fick vi inte nudda repet men alla måsta över på andra sidan och om någon nuddade repet så fick alla gå tillbaka och börja om, och sen fick man en planka till hjälp. Eftersom att de andra i gruppen ansåg att jag va så lätt så skulle jag gå näst först och då när vi lyfte över en på andra sidan så tog dom och höll i plankan under repet på båda sidorna (den man skulle över och den man va på från början) sen skulle jag kliva på plankan och hoppa över repet. Gick väldigt bra faktiskt :)

Innan lunch så fick jag väldigt ont i huvudet eftersom jag fortfarande är lite sjuk. Sen hade jag ont i örat på samma sida så jag hade jätteont och då fick jag vila lite och då lade jag mig på en bänk medans två som jag va i gruppen med kom med vatten :)








//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0