29 December

Hej! Är fortfarande sjuk, så orkar inte göra så mycket. Idag vaknade jag vid 13 av att Camilla kom in i mitt rum och skulle hämta en tröja, hehe. Somnade nån gång vid två inatt och vaknade efter en stund. Trodde klockan var runt 4 - halv 5, men den var bara halv tre. Så det blev en väldigt lång natt.

Idag har jag knappt gjort nånting. Satt och spela sims imorse, sen beställde vi från Cellbes. Mamma skulle ha några saker och Camilla och jag köpte nattlinnen, haha. Sen så la jag mig och halvsov ett tag och sen åt vi och nu har jag duschat. Har knappt klarat av att ätit nåt heller. Bara gått runt och kallsvettas hela dan. Det är inte kul att hosta så det känns som om ryggen går sönder. Men får hoppas det blir bättre tills imorn.

Då ska vi till Gävle sjukhus för Camilla ska fixa nåt med käkbenet. Måste kliva upp klockan 5 för vi ska åka vid 6. Sen ska vi på mellandagsrea, hehe. Hoppas man hittar nåt bara och att det inte är så mycket folk!

Nu ska jag gå och blåsa håret, bloggar kanske mer senare.


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0