4 December

Jag var till Söderhamn idag och köpte massa smink och nagellack. 3 nagellack köpte jag för egna pengar och så dom får jag nu och inte på julafton haha. Sen köpte jag 2 till tror jag som jag ska få på julafton. Sen köpte jag en eyliner, ögonskugga, Westlife's nya skiva Gravity (julklapp), Eclipse (julklapp) och sen ett par gråa mysiga uggs :D som också är julklapp haha



Älskar de här 3 färgerna. Den turkosa är helt fantastisk och lyser upp jättefint, den i mitten är lite rosa när man tar det på nageln med olika stora glitter, och den gröna är en sån härlig militär grön färg :D

Sen köpte jag lite ögonskugga i jättemånga fina färger och en blå/lila eyeliner :)

Två make-up borstar i olika storlekar :)
Älskar att köpa borstar på dollar store haha, 10 kr st kostar de flesta :)


och slutar med en liten ego bild haha!






//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0