Förra julen...

Förra julen hade inte Adrian föds än.. jag minns att jag längtade till den här julen då han skulle vara här och nu har den äntligen kommit. Jag kan verkligen konstantera att 2010 är det bästa året hittils. 29 Januari var dagen då jag fick min lyckligaste dag hittils..
Måste också säga att så fort jag ser på videos av honom så gråter jag av lycka, jag tittar på bilder på honom varenda dag och att veta att han kommer vara här för alltid gör allt bara bättre <3




att ens skriva det här inlägget får mig att bli tårögd, det värmer i hjärtat av att bara kolla på honom, att få se hans leende när han ser en <3

Den här julen har jag inte längtat efter julklapparna mest som innan, utan att Adrian ska sova här från imorgon kväll i sen två nätter. I min säng med mig såklart hihi =) Sen också att få se honom se julgranen haha. Hans ansikte kommer lysa upp haha







Men tyvär måste jag också säga en tråkig sak i detta inlägg
R.I.P min morfar som gick bort för exakt 5 år sedan.. dagen före julafton





//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0