Köpt

Idag klev jag upp tio över 12, klockan 1 stack jag och Jessica och Camilla till byn och jag köpte det här:



Depend snabblagning, det är två nagelfilar, nagellim med pensel, en sån där trä grej och sen är det typ nagelplåster eller vad man ska säga haha

guld glitter som man kan ha över hela kroppen, imorgon ska jag ha det på ögonlocken över lite guldig ögonskugga osså ska jag ha röda läppar :D

Sen lite stickers, ganska billiga 20 kronor st :)
Den till höger med dom gröna, vita och rosa blommorna spar jag nog till sommar men den till höger ska jag nog ha efter nyår och så :))
Ska köpa fler nästa gång haha. Fanns typ 5 olika eller nåt :P




//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0