Nail art design.... again

Så.. Idag gjorde jag om mina naglar (och ja, igen. Älskar att hålla på med naglar haha)


Det här är min första design i december 2010


Började först med ett depend nagellack. två lager, jag kommer inte ihåg vilket nummer färgen hade och sen behöver man inte ha ett "nude" färgat lack under heller, jag ville bara ha det så att jag slipper ta extra många lager av den champagne färgade som är ganska ljus :)

Sen lackade jag över med ett lager av depend nagellacket jag köpte igår (champagnefärgat)

Sen tog jag massa rhinestones istället för bara en vanlig fransk manikyr :) 5st på tummarna, 3 på lillfingret och sen 4 på resten :)



Vad tycker ni?

Skulle vilja ha silvriga och guldiga rhinestones nu, vill göra svart nagellack med silver rhinestones och sen vitt nagellack med guldiga haha :) skulle ha varit perfekt när vi ska gå lucia!





//sanna

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Jättesött!



SV: Jag köper alla mina Konad-plattor på Välaboden.se. Nästan längst ner till höger på förstasidan kan du välja språk till svenska. 53 kronor kostar brickorna. Hoppas du hittar något fint!

2010-12-02 @ 22:09:55
URL: http://lillasystersnaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0