14 juli

Hej! Idag har jag inte gjort nästan nåt känns det som.. Brukar kännas så typ varje dag för mig, vet inte riktigt varför. I alla fall, Jessica kommer inte kunna blogga något idag, eftersom hon ska sova hos sin kille.

Idag var det väldigt varmt ute, men jag satt typ inne hela dan ändå xD Fast Jessica och jag la oss ute i gräset på ett lakan och läste. Men efter ett tag så försvann solen så då gick vi in istället haha.

På ett sätt länktar jag till skolan, och de e bara för att då har man något att göra hela dagarna. Nu sitter jag mest bara och gör en massa onödiga saker fast jag egentligen skulle behöva göra nåt annat. Bara för att man inte orkar.. Men ändå är det skönt med lov!

Förresten! Jessica kom på tidigare idag att hon och jag fyller år om en vecka! :)

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0