Babysitting!

Nu sitter jga i min systers lägenhet.. helt själv (förutom Adrian såklart) men han är ju inte ett sånt bra sällskap när han bara ligger och sover haha. Lade han i hans säng vid tjugo i 9 men han hade svårt att somna bara låg och gnällde men han somnade kanske vid 9-tiden.
Ute är det 23.8 alltså nästan 24 grader ute!!!! och klockan är strax 22. inne i lägenheten är det 27 grader så fötterna bara klibbas fast i golvet när man går haha xD

Aja nu ska jag gå, kanske sätta mig ute på balkongen och läsa min bok och dricka cola eller prata med en vän som bor i Portsmouth i södra England.


(min syster och hennes kille är på dans så jag är barnvakt ikväll)
Om inte nagelmaskinen kommer imorgon så ska vi kanske beställa tid på torsdag så då blir jag kvar här tills dess. Känns lite onödigt om jag ska åka hem imorgon och sen komma dagen därpå igen.




//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0