Naglarna!!!

Hejsan, nu är jag hemma igen. Mina naglar är fixade och eftersom jag hade jättekorta (jag bet ner dom förut) så känns det nästan obehagligt att ha långa. Men jag har bara haft dom i några timmar så jag vänjer mig nog haha :) Naglarna är ljusturkosa. Men dom ser nästan vit/silver ut på bilderna haha

Här kommer det bilder på dom:

liiite suddigt men kunde inte hålla still handen haha xD
och jag måste säga att naglarna är finare IRL än vad man ser i bilderna

Blomma på vänstra tummen :)

ser mmyyyyyyycket bättre ut i verklighet haha!
blomma på högra ringfingret




Jag köpte ju ny bikina och halsband och sånt i tisdags så jag knäpper bileder på det och lägger ut det sen :)




//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0