Packat!

Idag har Jessica och jag nästan inte gjort något annat än att packa känns de som, haha! Vi ska åka till stugan någon gång inatt. Mamma har fest där nu för sina jobbarkompisar, så pappa, Jessica och jag är hemma. Och nyss åt vi hemmaplockade jordgubbar (från farmor) med glass! Jättegott.

Och igår var Jessica och jag som sagt hos Sanna! Vi kollade på Jeepers Creepers, rikgtigt bra film! Lite overklig bara.. xD

Tidigare idag, runt 19-20, så låg Jessica och jag och kollade på friidrott, och så somnade vi! Sov säkert över en timme, haha.

Jessica och jag kommer nog inte hinna blogga något mer idag. Och kanske inte imorgon heller, för då kommer vi hem runt åtta på kvällen. Vi ska till våran andra stuga och äta tacos för att mormor har fyllt år så då ska vi fira henne! 

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0