PLAY

Klockan är 2.36 och jag sitter här och lyssnar på PLAY'S skiva, jga tycker den är jättebra :) ska önska mig den haha ;P
Nu ska jag skriva ner massa saker jag ska packa tills tisdag då vi ska åka till stockholm till torsdagen och sen efter jag har skrivit upp så ska jag välja kläder och lägga fram vilka kläder jag ska ha med. Får nog ha egen väska till kläder och mina grejer haha. Jag vill ju ha två handväskor med mig och massa skor och kläde för bara 2 dagar + dagen då vi åker dit. "Men man vill ju kunna välja" brukar jga säga till mamma och pappa när dom tycker jag packar med för mycket kläder^^

Och nu gjorde jag något med datorn.. det blev helskärm så jag ser inte "listen" där nere eller något :S jag råkade trycka på en knapp på tangentbordet.. någon som vet hur man gör för att få tillbaka vanliga??

Haha jag lyckades få tillbaka som vanligt :D det va inget^^






//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0